Ar „Ryto“ mokiniai gali gauti lėšų idėjoms realizuoti?
2022 m. lapkričio 15 d. įvyko TRANSPARENCY INTERNATIONAL Lietuvos skyriaus
organizuotas pirmasis susitikimas su 5–8 klasių mokiniais apie dalyvaujamojo biudžeto vykdymą
progimnazijoje.
Projekto tikslas – įtraukti mokinius į viešųjų sprendimų priėmimą progimnazijoje, taip
skatinant pilietinį aktyvumą, domėjimąsi skaidria ir sąžininga sprendimų priėmimo kultūra.
Direktorė Roberta Juodelienė supažindino mokinius su progimnazijos biudžetu, jo naudojimo
galimybėmis. Mokiniai sudalyvavo kūrybinėse dirbtuvėse „PASIŪLYK SAVO IDĖJĄ!“, diskutavo
grupėse, rašė siūlymus, ką norėtų įgyvendinti dalyvaudami šiame projekte.
Rytiečiai, iki 2022 m. lapkričio 23 d. sugalvokite idėją, pateikite paraišką, sulaukite
bendramokslių palaikymo ir jūsų idėja mokykloje bus įgyvendinta dar šiais metais!
Kokios idėjos gali dalyvauti?
Skirtos Jums ir visiems progimnazijos mokiniams;
Atliepiančios tvarumo principus;
Skirtos edukacinių erdvių kūrimui ir įgyvendinimui.
Kas gali padėti? Dalyvaujamojo biudžeto iniciatyvos komanda progimnazijoje: direktorė
Roberta Juodelienė, direktoriaus pavaduotoja ugdymui Alina Dzervan, matematikos ir IT mokytoja
Violeta Rynkevičienė, technologijų mokytojas Valdas Gečas ir biologijos mokytojas Lukas
Gabrielius Tribulas.
Daugiau informacijos apie iniciatyvą galite rasti čia:
https://www.transparency.lt/dalyvaujamasisbiudzetas/
DALYVAUJAMASIS BIUDŽETAS „RYTO“ PROGIMNAZIJOJE!
Daugiau naujienų



„Istorijos ir gamtos takais – pažinkime Dzūkijos širdį“
Kraštotyros-etnokultūros būrelio „Pažinkime Lietuvą“ nariai lapkričio 4–5 d. lankėsi Alytauskrašte.Žuvinto biosferos rezervate susipažinome su Tado Ivanausko paukščių ekspozicija, stebėjomepaukščius Žuvinto ežero gamtiniame take, mokėmės pažinti



„Dalyvaujamojo biudžeto“ projektas
Jau ketvirtus metus „Transparency International“ Lietuvos skyriaus su „EDU Vilnius“organizuojamas „Dalyvaujamojo biudžeto“ projektas įtraukia 5–8 klasių mokinius į progimnazijosbiudžeto sprendimų priėmimą.Aktų salėje vyko pirmasis projekto






